eceeeeeeeeeeehhhhh..
bajet awak retis ye ummi ilham???
Flirt female

thanks to fiza..
kawan blogger yang tak pernah pun saya jumpa..
tapi saya follow cerita dia dari blog..
http://akusukapurple.blogspot.com/
dah lama gila kot..
sejak2 aktif blogging..
fiza ni wartawan karya utusan..
dia nak share cerita kehamilan dan kelahiran ilham syakir..
saya pun on jek..
tak ada masalah untuk saya berkongsi cerita dengan semua..

20131222_235234

first time beli suruh babah ilham beli majalah ibu & anak..
semata2 nak tengok muka sendiri kat magazine Smile with tongue out

20131222_235309

selak2 cari2..
cerita kami ada dalam segmen Naluri Hati – page 58
“Syakir ‘dipinjamkan’ buat sementara”

20131222_235325

cerita ni sedikit sebanyak dah saya kongsikan dalam blog ni..
Episod Kelahiran – Anak Syurga Muhammad Ilham Syakir bin Mohd Nazir {27 Jun 13}
haissyhhhhhhhhhh..
syahdu pulak baca cerita sendiri..
sila jangan over ya ummi..

20131222_235344

gambar2 ni semua sempat diambil masa 6 bulan usia kandungan..
konon2nya ummi ilham nak send kat Pa&Ma..
nak macam abang ilham dulu..
kan ummi poyo2 send untuk ruangan Papa Mama Romantis..
tapi semuanya tak sempat..
jadi stok2 gambar photoshoot kat studio hijau babah ni saya bagi fiza..

bukan nak minta belas kasihan..
cuma nak berkongsi rasa dengan ibu2 di luar sana..
supaya lebih berhati2 dan memantau setiap gerak geri bayi dalam kandungan..
ajal maut semua kuasa Allah..
kita kena usaha buat yang terbaik untuk bayi..

kalau nak baca kisah kehamilan dan kelahiran anak syurga saya ni..
jangan lupa dapatkan majalah ibu & anak keluaran Januari 2014..
Send a kiss

20131225_102743

cerita sampingan..
abang ilham tolong babah bersihkan kubur adik syakir..
dah besar dah anak ummi ye..
macam tak sangka..
6 bulan lagi genap 3 tahun..
semoga jadi anak yang soleh ye ilham syahmi..
ummi dan babah sayang ilham syahmi & ilham syakir..
insyaAllah kalau Allah bagi kita rezeki..
dapatlah abang ilham timang adik ilham imani..
ehhhh ummi berangan..
okbai!
High five